Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

H Μαρία μας χρειάζεται

Ενα νεαρό κορίτσι χρειάζεται τη βοήθειά μας..Ειναι φίλη bloger και είναι πολύ αρρωστη..Αναδημοσιέυω Πρώτα μια δική της ανάρτηση και μετά της Νεφέλης ΠΟΥ ελπίζω να με συγχωρέσει που αναδημοσίευσα τη δημοσίευσή της αλλά ξερει καλυτερα από μενα τι συμβαινει και προτίμησα να αφήσω εκείνη να τα πει.. ..όσοι μπορέιτε βοηθήστε να σταθούμε δίπλα σε αυτό το κορίτσι και κάντε ότι περνάει από το χέρι σας να μαθευτέι η ιστοία της..ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

Όναμα: Μαρία Δημητρίου

Ετικέτες ΙΑΤΡΙΚΑ... ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010
Ενημέρωση και εξέλιξη
Τελευταία Ενημέρωση για την κατάσταση μου:

Η κατάσταση μου εξελίσσεται γρήγορα. Οι όγκοι στη κοιλιά είναι χειρότερα , μεγαλώνουν και πιθανότατα θα κάνουν μετάσταση στις ωοθήκες που ο γιατρός μας είπε πως σίγουρα τη μια ωοθήκη και τη μισή μήτρα θα τη χάσω αν δεν μου κάνουν ολική υστεροκτομή, στο τέλος.. Ο όγκος στην υπόφυση είναι ένα σπάνιο είδος όγκου που επηρεάζει όλα μου τα αισθητήρια όργανα, ήδη μου κατάστρεψε τα περισσότερα όπως και άρχησε να επηρεάζει την μνήμη μου και έτσι κάτι καρκινικά κύτταρα περιτριγυρίζουν το κεφάλι μου με σκοπό την καταστροφή μου. Το υγρό του εγκεφάλου είναι τοξικό από το φούσκωμα του όγκου. Η αυτοάνοση μου σπάνια ασθένεια που λέγεται Neuro’behcet’s disease μου χτυπά δυνατά και σαρώνει όλα μου τα όργανα. Τώρα δε ζω τη ζωή μου απλώς υπάρχω γιατί πονάω φρικτά και κάποιες στιγμές παρακαλάω να τελειώνει όλη αυτή η κατάσταση με το τέλος μου για να βρω ξεκούραση και ανακούφισει που τόσο πολύ την χρειάζομαι. Καθημερινά είμαι με τις μορφίνες και άλλα πολλά παυσίπονα, αντιφλεγμονώδη, κορτιζόνη συχνά και ανοσοκατασταλτικά.

Τελευταία μου ελπίδα είναι στην Αμερική στη mayo clinic όπου εκεί θα υποβληθώ σε διάφορες και επώδυνες εξετάσεις, επεμβάσεις, χημειοθεραπείες δυνατές που πρέπει να είμαι δυνατή για να αντέξει το σώμα μου. Αλλά χρειαζόμαστε χρήματα για να μας δεχτούν, εμείς δεν έχουμε, τρεφόμαστε από τις συντάξεις των παππούδων μου και το δικό μου αναπηρικό βοήθημα. Αν κανονιστούν όλα τα χρήματα και όλα αυτά τα απαραίτητα, το λιγότερο σε ένα μήνα πρέπει να είμαι εκεί για νοσηλεία. Οπότε ανοίξαμε λογαριασμούς όπου πολλοί φίλοι εδώ μέσα και γιατροί μας είπαν να το κάνουμε γιατί δεν πάει άλλο η κατάσταση μου να περιμένει. Θα δημοσιευτεί και το πρόβλημα υγείας μου και σε κανάλια χωρίς εμένα παρόν γιατί δεν έχω δύναμη σωματική μα ούτε και ψυχική.

Εκεί στόχος μας θα είναι η ποιότητα στη ζωή μου και μια σταθερότητα αν μπορέσουν τελικά γιατί πέρασαν χρόνια άδικα χωρίς καμία βοήθεια και ήδη βρίσκομαι σε πολύ δύσκολη και άσχημη κατάσταση. Αν ζω ποιοτικά δεν με ενδιαφέρει πότε θα έρθει το τέλος, φτάνει που θα ζω τη ζωή μου και δεν θα υπάρχω απλά. Αν δεν έχω ποιότητα δεν τη θέλω τη ζωή μου.. Αρκετά πέρασα και περνώ μέχρι τώρα, μα η δύναμη μου, είναι η μανούλα μου που με κοιτάζει στα μάτια και μου λέει άντεξε άγγελε μου άντεξε και θα βρούμε λύση, πάνω από όλα ο Θεός και εσείς όλοι που με στηρίζεται και με αγαπάτε αληθινά..

Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου 2010
Eνωμένοι όλοι μαζί σαν γροθιά
Πριν λίγες ώρες ενημερώθηκα πως "γραφειοκρατικά" κωλύματα πάνε εκ νέου να καθυστερήσουν την μετάβαση της Μαρίας μας στην Αμερική।Πρέπει να πω πόσο αηδιασμένη αισθάνομαι। Και πως σας καλω να αντιδράσουμε όλοι μαζί Έλληνες και Κύπριοι για να δείξουμε στους "κύριους" που έχουν θρονιαστεί στις καρέκλες τους πως θα μας βρούνε μπροστά τους και πως η αναλγησία τους δεν θα τραφεί για άλλη μια φορά από την δική μας αδιαφορία। Πρέπει να καταλάβουν πως όλοι είμαστε ΙΣΟΙ κάτω από την σκιά του θανάτου και πως παρότι ζούμε σε τόσους χαλεπούς καιρούς , εντούτοις δεν έχουμε ξεχάσει την ΑΝΘΡΩΠΙΑ, το ΦΙΛΟΤΙΜΟ και την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ। । Πρέπει να αντιδράσουμε και να αντιδράσουμε άμεσα। Ας είναι τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μπροστάρηδες μας, γιατί απ' ό,τι φαίνεται είναι ο μόνος Θεός που φοβούνται। Ακόμη σας καλώ σήμερα Παρασκεύη 26Νοεμβρίου στις εννιά το βράδυ όλοι μαζί για ένα λεπτό να προσευχηθούμε απ΄όπου και αν είμαστε, όπου και αν βρισκόμαστε, σ' οποιον Θεό και αν πιστεύουμε για την Μαρία μας।
Σέ όλη μου τη ζωή μου λέγανε πως έτσι είναι η ζωή και πρέπει να δεχομαι τα πράγματα όπως είναι। Όχι। Βαρέθηκα। Κουράστηκα। Θέλω να αντιδράσω। Τώρα। Πριν μεγαλώσω αρκετά και το βάλω κάτω...

(Αυτή η ανάρτηση Αναρτηθηκε από τη Νεφέλη που γράφει στο Βlog της Μαρίας..)


Συγγνώμη Μαράκι μου που δημοσίευσα ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ αλλά δεν ήξερα πως αλλιώς να βοηθήσω..Κουράγιο καρδουλα μου και δεν είσαι μόνη..

Υ-Γ Όποιος θελήσει πληροφορίες ας αφήσει κάπου μηνυμα και θα επικοινωνήσω με τη Νεφέλη ή τη μητέρα της Μαρίας μέσω του e-mail της για να επικοινωνήσει μαζί σας..Σας ευχαριστώ..

Υ-Γ2 Εχουν ανοιχτει λογαριασμοι καταθέσεων για τη Μαρία..τΑ Νοσήλεια για στο εξωτερικο είναι πολλα..οποιος θέλει μπορέι να καταθέτει στους κάτωθι λογαριασμούς
όπου εσείς δεν θα χρεώνεσται καθόλου ή ελάχιστα… Διαβάστε παρακάτω

1]. Νέα ΣΠΕ Αγλαντζιάς : CY14007042100000000020162227 – SWIFT NUMBER: CCBKCY2N (Ισχύει μόνο για την Κύπρο)

2]. [To: National Bank Of Greece – Athens – Swift: ETHNGRAA
For Account Of: Co – Operative Central Bank LTD, Nicosia - Cyprus
Νέα ΣΠΕ Αγλαντζιάς : CY14007042100000000020162227 – Swift: CCBKCY2N – Για Ελλάδα μόνο αυτός ο λογαριασμός που άλλαξαν κάποιοι αριθμοί στην αρχή]

3]. Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό)

4].Αριθμός Λογαριασμού από τράπεζα Κυπρου κατάθεσης μέσω ONE BANK (όπου θα έρχονται απευθείας τα χρήματα στο λογαριασμό μου χωρίς καμία χρέωση σε σας) – είναι: 0107 – 00 – 021363 – 00 [Για Κυπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]

5]. Για τράπεζα Κύπρου πάλι αλλά σε κατάθεση σε όποιασδήποτε άλλης τράπεζας (αν δεν μπορείται στην ίδια) εχτός τράπεζας Κύπρου με ελάχιστα δικαιώματα όπως μας είπαν ο λογαριασμός είναι - IBAN: CY65 0020 0107 0000 0000 0213 6300 – Swift number (code BIC) – BCYPCY2N [Για Κυπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]

2 σχόλια:

evelina είπε...

Μακάρι να γίνει γρήγορα κ΄τι...Είναι πολύ λυπηρό όλο αυτό και για το Μαράκι αλλά κι για τους γονείς...Νάσαι καλά ,καλή βδομάδα

Φως στα όνειρα είπε...

Όλοι όσοι μιλησαμε με τη Μαρία μέσα από το blog ή το e-mail της ξέρουμε τι περνάει αυτό το παιδί..Θα πρροσπαθήσω να ευαισθητοποιήσω συναδέλφους ..Μακάρι να ηρεμήσει από τους πόνους..Μακάρι να γίνει σύντομα κάτι..